Penpally Logo
Penpally features til hoteller
Features

Personalisering, Viden & Læring

Udforsk features der sørger for korrekt, hjælpsom og ensartet kommunikation i jeres tone på tværs af medarbejdere og kanaler.

Personalisering

Regler der håndhæver politikker, ansvarsfraskrivelser og compliance på tværs af kanaler og sprog.

Viden

Saml FAQ, dokumenter og noter i én søgbar sandhedskilde med versionering og review.

Læring

Opsamler rettelser, godkendelser og foretrukne formuleringer og forbedrer automatisk fremtidige udkast uden ekstra opsætning.

Konsekvent kommunikation

Hold tone og politikker ensartede på tværs af lokationer, sprog og vagter.

Altid korrekt

Baseret på jeres viden og live‑data, så forældede eller forkerte svar minimeres.

Lærer af jeres team

Feedback og rettelser forbedrer fremtidige udkast — med respekt for privatliv og compliance.

Personalisering

Personalisering af tone og stil for hoteller

Tone‑forudindstillinger

Skift mellem brand‑stile (luksus, boutique, business) og bevar genkendelighed og rød tråd.

Politikker

Garanterer politik‑kompatibel formulering for afbestilling, depositum og kæledyr — med indbyggede forbehold ved behov.

Viden

Videnssystem forbundet til PMS og email

Integrationer

Forbind Gmail/Outlook, fildrev og jeres PMS så alle svar er aktuelle og konsistente.

Kildehenvisninger

Hvert svar linker til kilder, så supervisor kan gennemgå og godkende med ro i maven.

Læring

Lærer af rettelser for bedre hotelsvar

Review‑workflow

Godkend, fremhæv ændringer og giv hurtig feedback på sekunder via en letvægts review‑flow.

Stilguides

Bevar kæde‑konsistens med genbrugelige, versionerede guides der udbredes på tværs af ejendomme.

Klar til at transformere jeres hotel?

Tilslut dig hoteller, der allerede sparer 70% af deres admin med Penpally. Start din gratis prøveperiode i dag.

5 minutters opsætning
GDPR-kompatibel
Dansk support